Menu
Košarica

Naša spletna stran uporablja samo piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine. 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja


Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.minicene.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Minicene, d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,

  • pomoč pri nakupu,

  • dostava,

  • našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bomo stranko ustrezno in pravočasno obvestili.

Končna cena izdelka, strošek poštnine ter morebitni drugi stroški so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

  • pišite na e-naslov: info@minicene.si

 

1. Dokončna potrditev naročila

 

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si

 

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra vpisa na Ajpes)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo morebitne davke in stroške dostave)
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi oz. službi za stike s kupci.

 

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

 

  • Ponudnik in njegov naslov: Minicene, spletna trgovina, d.o.o., Ulica pod Perkolico 33, 2360 Radlje ob Dravi , Slovenija

  • Elektronski naslov:info@minicene.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)

  • Matična številka: 6707726000

  • Davčna številka podjetja: 51813629

  • Vpisan v: VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 Okrožno sodišče Slovenj Gradec

4. Postopek nakupa


I. Izbira izdelka

Na spletni stran www.minicene.si izberite izdelek, določite št. želenih izdelkov ter dodajte v košarico s klikom na gumb „V košarico“ in sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite X in izberite druge izdelke ki jih morebiti želite naročiti.

Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo desno zgoraj povezavo Košarica in gumb ''Na blagajno'' in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.minicene.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''X''.

III. Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko ter tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

      Način dostave ter stroški dostave in pakiranja :

      * Stroški dostave in pakiranja se obračunajo ne glede na težo/velikost in so odvisni od višine naročila – dodatna pojasnila spodaj*

1. Nakup od 5 EUR do 38,99 = Poštnina: 4,4 EUR  plačilo po predračunu ali plačilo na Paypal  (v primeru Paypal plačila je do 10 EUR nakupa dodaten administrativni strošek 0,5 EUR  - pri nakupu nad 10,01 EUR tega stroška ni ) 

2. Nakup od 5 EUR do 38,99 EUR - Poštnina 4,4 EUR  - plačilo po povzetju (dodatno še 1,5 EUR za dodatne stroške pošte v primeru odkupnine
3. Nakup več kot 39 EUR ===== Brezplačna dostava (dodatno 1,5 EUR za dodatne stroške Pošte v primeru plačila po povzetju. Poleg teh 1,5 €, vam drugih stroškov ni potrebno poravnat. 

4. Dodatek za prednostno obravnavo paketa je 0,60 EUR


4. Minimalno možno naročilo na strani je 5 EUR (brez stroškov dostave)
5. Način plačila

Izbirate med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju (dodatni stroški Pošte ki so vidni v košarici in opisani zgoraj) , plačilo po predračunu ali preko sistema Paypal ali plačilo s kriptovalutami 8Bitcon, Litecoin ali Ethereum)

6. Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine ter skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.


IV. Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Naročilo z obveznostjo plačila''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto.Zahvaljujemo se vam za naročilo na minicene.si. Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljno obdelavo. št. naročila xxxxxxx

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.


V. Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

VI. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si


5. Cene


Vse cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti (npr. kupec ne more današnjo ceno leta 2018 , pričakovat in uveljavlat leta 2022).
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo z klikom na gumb „naročilo z obveznostjo plačila“ . Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po posredovanem predračunu na TRR prodajalca ali preko sistema Paypal.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (natisnjen na papir ali preko e-pošte v obliki pdf) , z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa e-račun, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.

Pridružujemo si tudi pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

Popusti

Podjetje si pridružuje pravico do individualne obravnave določenih, stalnih kupcev (praviloma večjih kupcev-ki kupijo večjo količino izdelkov) in jim ponudi ter obračuna višji popust (t.i. Veleprodaja).

Določeni izdelki imajo za določen čas popust, kar je jasno označeno in velja za vse kupce v spletni trgovini in po telefonu.

Podjetje ponuja pri določenih izdelki t.i. količinske popuste in so vidni na strani izdelka (na primer cena v primeru nakupa 1 kosa je 5 EUR , v primeru nakupa 2 kosov pa je cena za kos 4 EUR) . Takšne ugodnosti veljajo za vse kupce preko naše spletne strani.

Naključno se obiskovalcem pojavljajo kode za popust. Koda je unikatna (vidi jo samo obiskovalec) in velja samo določen čas, ki je jasno naveden na obvestilu. Po preteku 300 minut (oz 5 ur, stranka prejme novo kodo v kolikor spet obišče naš spletno stran) 

Popusti se obračunajo tudi na akcijske izdelke. Na nakup je možno uveljavit samo eno vrsto popusta. Torej Eno kodo.


6. eRačun


Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:

  • zmanjšamo porabo papirja,

  • zmanjšamo porabo črnila in

  • prevoza.

V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.

Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni in računi lahko posredovani tudi v elektronski obliki.
Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati obliki, lahko to sporoči naknadno na elektronski naslov info@minicene.si


7. Multimedijska vsebina


Na spletni trgovini www.minicene.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati z zdravo mero razuma (npr. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko (nikakor ne bistveno, ker bi to pomenilo nepošteno prakso) odstopajo od resničnega stanja izdelkov (kar je v prvi vrsti odvisno od naprave na katerem pregledujete izdelke (izdelek bo na tablici ali pametnem telefonu lahko drugačnega barvnega odtenka kot na osebnem računalniku (ker vsi monitorju pač nimajo enakega spektra barv in niso enakega proizvajalca in tudi fotoaparati s katerimi so fotografije posnete niso vsi enaki in ne dajejo enakih fotografij)


8. Plačilo po povzetju


Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja MINICENE, d.o.o. kupec lahko plača tudi po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu.
Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o., ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

Dodatni strošek v primeru plačila po povzetju  je 1,5 EUR - drugih dodatnih stroškov,razen dostave ki se obračunajo do 39 EUR nakupa ni. 

9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. odstavek b43.d člena ZvPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 39 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 4,4 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.


Postopek vračila :

Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v original embalaži.

Izpolnite tale obrazec ali pa tale online obrazec na naši strani . V vsakem primeru Vas naprošamo da nas s kratkim emailom obvestite za hitrejše reševanje zahtevka. Hvala

Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:

    - če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže - (ZVPot, člen 43.č) - to predvsem velja za kozmetične in druge izdelke ki imajo varnostni pečat ! 
    - če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

    Priložena mora biti kopija originalnega računa.

    Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

---------------------

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.  

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.


Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na info@minicene.si


Izvensodno reševanje potrošnikih sporov je opisano v točki 20. teh splošnih pogojev


Naše podjetje ni podpisnik kodeksa ravnanja.


PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe paketa-embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.


10. Garancija za izdelke


Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so po zakonskih določbah podvrženi garanciji na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za takšne izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

GARANCIJA PRENEHA VELJATI:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe.

  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

  • pri spremembah na izdelku

  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.

  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku

  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

Podjetje ne ponuja prostovoljne garancije izven zakonskih okvirjev.


11. Odgovornosti


Podjetje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti, ki bi izvirali iz razloga napačne oz. nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanja navodil za uporabo.


12. Stvarna napaka izdelka


Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

    Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

    Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali poslati na naslov spletnega trgovca ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 leti odkar je bila stvar izročena oz. prodana

    Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek

    Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva , ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, najpozneje pa v osmih dneh ugoditi potrošnikovi zahtevi

    Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu zahtevka, če je obstoj napake na blagu sporen.



13. Dostava


Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 15. ure, bomo praviloma na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju R Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o. , ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk,v kolikor bi dostavo lahko izvedli učinkoviteje in hitreje..

Več informacij glede dostave si lahko preberete https://www.minicene.si/stroski-dostave


14. Varnost


Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke na vašo željo tudi izbrišemo. Vse informacije od vas do naše spletni strani potekajo preko varne SSL povezave, kar vam dokazuje tudi https znak pred našo stranjo. 


15. Varovanje osebnih podatkov


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje podatkov o naročilu, aktualni status naročila, pošiljanje e-računov) in ostalo potrebno komunikacijo.


Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi (ključna je tudi zaščita vsakega posameznika in njegovega računalnik (slaba gesla, virusi na vašem računalniku ipd lahko vodijo do razkritja informacije tretjim osebam, na katere pa podjetje nima vpliva! )  


16. Varstvo otrok


Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.



17. Pravica do obveščanja


informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na info@minicene.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
• obvestila: po vaši izrecni prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu lahko prijavite , lahko pa se kadarkoli tudi odjavite na info@minicene.si
• preklic dovoljenj : dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje MINICENE d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko njihova zaloga spremeni tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka za kakovostno enak izdelek.


18. Oglasna elektronska sporočila


Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če se uporabnik izrecno strinja s tem . Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko izbirno prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@minicene.si
• željo uporabnika, da ne želi več prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu podjetja MINICENE d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.


19. Piškotki


Ponudnik MINICENE,d.o.o. na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

  • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.

  • Minicene, d.o.o.  s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.

  • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice,  ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.

  • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.

  • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.

Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran brez osnovnih piškotkov ne deluje pravilno, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.


20. Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@minicene.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot

Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.

V skladu z ZAKONOM O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV (ZIsRPS) vas obveščamo in posredujemo povezavo do spletne aplikacije za reševanje sporov med spletnim trgovcem in potrošnikom.

Aplikacija se načeloma uporabi takrat ko trgovec odklanja sporazumno rešitev morebitnega spora.

Naše podjetje nima zunanjega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.


POVEZAVADO APLIKACIJE EK ZA SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV


Želimo Vam obilo prijetnih, ugodnih ter varnih nakupov.

Naslov podjetja :
MINICENE, spletna trgovina, d.o.o.
Ulica pod Perkolico 33
2360 Radlje ob Dravi
tel : 070 290 340

e-pošta : info@minicene.si


Davčna številka : SI51813629 – podjetje je zavezanec za DDV.
Matična št : 6707726000

Poslovni račun je odprt pri: Delavska Hranilnica d.d. SI56 6100 0000 8791 166

BIC/Swift koda : HDELSI22

VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 – sodišče Slovenj Gradec

Podjetje Minicene, d.o.o.je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

Zadnje vnešene spremembe

15.04.2015 - sprememba naslova podjetja

02.01.2016 - dodana slika davčne nalepke v pogoje poslovanja 

10.05.2016 - dodana povezava do spletnega reševanja sporov

20.11.2016 - sprememba pri stroških dostave

17.05.2017 - sprememba pri stroških dostave

16.02.2018 - sprememba pri stroških dostave

01.06.2018 - sprememba sedeža podjetja

11.12.2018  - dodatna uskladitev v skladu z zakonodajo

17.05.2019 -  sprememba pri stroških dostave

04.09.2019 - dodatna uskladitev z zakonodajo

01.10.2019 - sprememba pri stroških dostave

03.09.2020 - sprememba pri stroških dostave

21.01.2021 - podjetje je davčni zavezanec - vse cene so z vključenimi davki (torej 22 % DDV)

15.03.2021 - sprememba pri stroških dostave

01.01.2022 - sprememba pri stroških dostave

24.01.2023 - sprememba pri stroških dostave


Koda za popust