Naša spletna stran uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine. Klikni X in zapri obvestilo.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

 

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.minicene.si ki je dostopna na povezavi www.minicene.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Minicene, d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje poslovanja,

  • pomoč pri nakupu,

  • dostava,

  • našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci stranko ustrezno in pravočasno obvestili.

Končna cena izdelka, strošek poštnine ter morebitni drugi stroški so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:

  • pišete na e-naslov: info@minicene.si

 

1. Dokončna potrditev naročila

 

Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si

 

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra vpisa na Ajpes)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo morebitne davke in stroške dostave)
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi oz. službi za stike s kupci.

 

3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki

 

  • Ponudnik in njegov naslov: Minicene, spletna trgovina, d.o.o., Dobrava 44 A, 2360 Radlje ob Dravi , Slovenija

  • Elektronski naslov:info@minicene.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)

  • Matična številka: 6707726000

  • Davčna številka podjetja: 51813629

  • Vpisan v: VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 Okrožno sodišče Slovenj Gradec

4. Postopek nakupa

I. Izbira izdelka

Na spletni stran www.minicene.si izberite izdelek, določite št. želenih izdelkv ter dodajte v košarico s klikom na gumb „V košarico“ in sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite X in izberite druge izdelke ki jih morebiti želite naročiti.

Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo desno zgoraj povezavo Košarica in gumb ''Na blagajno'' in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.minicene.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''X''.

III. Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Podatki računa

Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko ter tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.

Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.

Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.

2. Način dostave ter stroški dostave in pakiranja :

1...Nakup od 1 EUR do  29,99 = Poštnina: 0 EUR - plačilo po predračunu ali plačilo na paypal

2...Nakup do 30 EUR ==== Strošek poštnine 0 EUR - plačilo po povzetju (dodatno še 2 EUR za dodatne stroške pošte (odkupno poslovanje + plačilo z UPN nalogom = Strošek Pošte)
3...Nakup več kot 30 EUR ===== Brezplačna dostava (dodatno 2 EUR za dodatne stroške Pošte in UPN nalog v primeru plačila po povzetju)

Paypal provizija : 0 EUR - ne glede na višino nakupa

* Stroški dostave in pakiranja se obračunajo ne glede na težo/velikost in so odvisni od višine naročila *

3. Način plačila

Izbirate med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu ali preko sistema Paypal.

4. Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine ter skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

IV. Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Naročilo z obveznostjo plačila''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto.Zahvaljujemo se vam za naročilo na minicene.si. Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljno obdelavo. št. naročila xxxxxxx

Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.

 

V. Dokončna potrditev naročila

Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

 

VI. Odstop od naročila pred dostavo

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si


5. Cene

 

Vse cene navedene na spletni strani so končne cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.


Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z klikom na gumb „naročilo z obveznostjo plačila“ . Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po posredovanem predračunu na TRR prodajalca.


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (natisnjen na papir ali preko e-pošte v obliki pdf) , z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa e-račun, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.

Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si tudi pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

Popusti 

Podjetje ponuja vsem strankam pri nakupu nad 30 EUR popust v višini 5 % od prodajne cene označene v trgovini. Velja za vse nakupe od 30 EUR naprej

Podjetje si pridružuje pravico do individualne obravnave določenih, stalnih kupcev (praviloma večjih kupcev-ki kupijo večjo količino izdelkov) in jim ponudi ter obračuna višji odstotek popusta od 5 % (t.i. veleprodaja).

Določeni izdelki imajo za določen čas višji odstotek popusta, kar je jasno označeno in velja za vse kupce v spletni trgovini in po telefonu.

Popusti se obračunajo tudi na akcijske izdelke.

Darila : 

stranke si lahko nad 15 EUR izberejo svoje darilo ki ga prejmejo brezplačno. Darila so objavljena na strani

https://www.minicene.si/index.php?route=extension/module/tieredgifts/listing

in so odvisna od višine nakupa (velja pa za vse kupce na spletu)

 

6. eRačun

 

Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:

  • zmanjšamo porabo papirja,

  • zmanjšamo porabo črnila in

  • prevoza.

V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.

Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni in računi lahko posredovani tudi v elektronski obliki.


Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati obliki, lahko to sporoči naknadno na elektronski naslov info@minicene.si

 

7. Multimedijska vsebina

 

Na spletni trgovini www.minicene.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.

 

8. Plačilo po povzetju

 

Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja MINICENE, d.o.o. kupec plača po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu.


Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o., ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme.


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

Dodatni strošek v primeru plačila po povzetju  je 0,95 EUR odkupno poslovanje Pošte +1,05 EUR nakazilo denarja z UPN nalogom - oboje strošek Pošte !

 

9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec, ki izdelek naroči v spletni trgovini minicene.si , lahko, v primeru da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe(nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v 15 dneh od prejema izdelka sporoči (pisno ali na email "info@minicene.si") podjetju da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 30 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati na poslovni naslov podjetja :

(Minicene, d.o.o., Dobrava 44 A, 2360 RADLJE) . Tudi če v roku 15 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 30 dni od prejema sporočila vrnemo znesek naročila brez da kupec to zahteva.(kupec mora priložiti številko TRR kam naj se znesek kupnine nakaže).  Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga (poštnina do nas) , poravna kupec. Paketov z odkupnino NE sprejemamo.

Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v original embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:

- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže - (ZVPot, člen 43.č) - to predvsem velja za kozmetične in druge izdelke ki imajo varnostni pečat !
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblaščenega servisnega posega
- če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

minicene.si blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju minicene.si ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

---------------------

    Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

    Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

    Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

    Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

     Spletna trgovina minicene.si , si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
    Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na info@minicene.si

    --------------------------

    PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
    1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

    UVELJAVITI ŽELITE PRAVICO DO ODSTOPA OD NAKUPA - VRAČILO BLAGA ALI GARANCIJO, KAJ STORITI?


    Postopek si preberite na sledeči povezavi:

     

    10. Garancija za izdelke

     

    Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so po zakonskih določbah podvrženi garanciji na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!

    Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

    GARANCIJA PRENEHA VELJATI:

    • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe.

    • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja

    • pri spremembah na izdelku

    • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.

    • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku

    • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

     

    11. Odgovornosti

     

    Podjetje se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani minicene.si. Podjetje tudi ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti, ki bi izvirali iz razloga napačne oz. nepravilne uporabe izdelka, neupoštevanja navodil za uporabo, morebitnih reakcij na človeški koži po uporabi izdelkov (kozmetike) ipd

     

    12. Stvarna napaka izdelka

     

    Kdaj je napaka stvarna?

    Kadar:

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

    • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

    • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

    • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Kako se stvarno napako uveljavi?

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

    Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

     

    13. Dostava

     

    Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 15. ure, bomo praviloma na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o. , ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na pošti.Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

    Več informacij glede dostave si lahko preberete http://www.minicene.si/stroški-dostave

     

    14. Varnost

     

    Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, lahko tudi telefona če je potrebno dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.

     

    15. Varovanje osebnih podatkov

     

    Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.


    Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


    Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.


    16. Varstvo otrok

     

    Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.


    Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.


    Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.


    Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.


    17. Odveza odgovornosti

     

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


    18. Pravica do obveščanja

     

    informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na info@minicene.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
    • obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@minicene.si
    • preklic dovoljenj : dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje MINICENE d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
    Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

     

    19. Oglasna elektronska sporočila

    Ponudnik bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če se uporabnik izrecno strinja s tem . Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@minicene.si
    • željo uporabnika, da ne želi več prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

    Oglasni material bo poslan v imenu podjetja MINICENE d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.

    Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja MINICENE d.o.o. (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

     

    20. Piškotki

     

    Ponudnik MINICENE,d.o.o. na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

    • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.

    • Minicene, d.o.o.  s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.

    • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice,  ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.

    • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.

    • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.

    Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran brez osnovnih piškotkov ne deluje pravilno, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

    21. Pritožbe in spori

    Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

    Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@minicene.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot

    Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da naskontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

    Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.

    V skladu z ZAKON O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV (ZIsRPS) vas obveščamo in posredujemo povezavo do spletne aplikacije za reševanje sporov med spletnim trgovcem in potrošnikom. 

    Aplikacija se načeloma uporabi takrat ko trgovec odklanja sporazumno rešitev morebitnega spora.

    POVEZAVA DO APLIKACIJE EK ZA SPLETNO  REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

     

    Želimo Vam obilo prijetnih, ugodnih ter varnih nakupov.

    Naslov podjetja :
    MINICENE, d.o.o.
    Dobrava 44 A
    2360 Radlje ob Dravi
    tel : 070 290 340

    e-pošta : info@minicene.si


    Davčna številka : 51813629 – podjetje ni zavezanec za DDV.
    Matična št : 6707726000

    Poslovni račun je odprt pri: Delavska Hranilnica d.d. SI56 6100 0000 8791 166

    BIC/Swift koda : HDELSI22

    VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 – sodišče Slovenj Gradec

    Podjetje Minicene, d.o.o. nI zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

    Zadnje vnešene spremembe

    15.04.2015 - sprememba naslova podjetja

    02.01.2016 - dodana slika davčne nalepke v pogoje poslovanja 

    10.05.2016 - dodana povezava do spletnega reševanja sporov

    20.11.2016 - sprememba pri stroških dostave

    17.05.2017 - sprememba pri stroških dostave