Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.minicene.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Minicene, d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').
Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:
te pogoje poslovanja,
pomoč pri nakupu,
dostava,
našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bomo stranko ustrezno in pravočasno obvestili.
Končna cena izdelka, strošek poštnine ter morebitni drugi stroški so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:
pišite na e-naslov: info@minicene.si
1. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si
2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik
se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra vpisa
na Ajpes)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro
in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene
značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek
ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen
v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve
storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti
jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že
vsebujejo morebitne davke in stroške dostave)
• način
plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
•
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za
odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo
izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi
podatki o kontaktni osebi oz. službi za stike s kupci.
3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
Ponudnik in njegov naslov: Minicene, spletna trgovina, d.o.o., Ulica pod Perkolico 33, 2360 Radlje ob Dravi , Slovenija
Elektronski naslov:info@minicene.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
Matična številka: 6707726000
Davčna številka podjetja: 51813629
Vpisan v: VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 Okrožno sodišče Slovenj Gradec
4. Postopek nakupa
I. Izbira izdelka
Na spletni stran www.minicene.si izberite izdelek, določite št. želenih izdelkov ter dodajte v košarico s klikom na gumb „V košarico“ in sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite X in izberite druge izdelke ki jih morebiti želite naročiti.
Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo desno zgoraj povezavo Košarica in gumb ''Na blagajno'' in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
Na
spletni strani www.minicene.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja
ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono)
uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni
trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Če želi
uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora
klikniti na ikono košarice in križec ''X''.
III. Nakupovalna košarica
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1. Podatki računa
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko ter tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.
Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.
Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.
Način dostave ter stroški dostave in pakiranja :
* Stroški dostave in pakiranja se obračunajo ne glede na težo/velikost in so odvisni od višine naročila – dodatna pojasnila spodaj*
1. Nakup od 5 EUR do 38,99 = Poštnina: 4,4 EUR plačilo po predračunu ali plačilo na Paypal (v primeru Paypal plačila je do 10 EUR nakupa dodaten administrativni strošek 0,5 EUR - pri nakupu nad 10,01 EUR tega stroška ni )
2.
Nakup od 5 EUR do 38,99 EUR - Poštnina 4,4 EUR - plačilo po povzetju (dodatno še 1,5 EUR za dodatne stroške
pošte v primeru odkupnine
3. Nakup več kot 39 EUR =====
Brezplačna dostava (dodatno 1,5 EUR za dodatne stroške Pošte v
primeru plačila po povzetju. Poleg teh 1,5 €, vam drugih stroškov
ni potrebno poravnat.
4. Dodatek za prednostno obravnavo paketa je 0,60 EUR
4.
Minimalno možno naročilo na strani je 5 EUR (brez stroškov
dostave)
5. Način plačila
Izbirate med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju (dodatni stroški Pošte ki so vidni v košarici in opisani zgoraj) , plačilo po predračunu ali preko sistema Paypal ali plačilo s kriptovalutami 8Bitcon, Litecoin ali Ethereum)
6. Pregled naročila
Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine ter skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.
IV.
Zaključek naročila
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Naročilo z obveznostjo plačila''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo sprejeto.Zahvaljujemo se vam za naročilo na minicene.si. Vaše naročilo je bilo oddano v nadalnjo obdelavo. št. naročila xxxxxxx
Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.
V. Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
VI. Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si
5.
Cene
Vse
cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njej že
zajeti vsi prispevki in davki.
Cene veljajo v trenutku oddaje
naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti (npr. kupec ne more
današnjo ceno leta 2018 , pričakovat in uveljavlat leta
2022).
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je
sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo z klikom na gumb
„naročilo z obveznostjo plačila“ . Od tega trenutka so vse cene
in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za
kupca.
Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po
posredovanem predračunu na TRR prodajalca ali preko sistema
Paypal.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (natisnjen
na papir ali preko e-pošte v obliki pdf) , z razčlenjenimi stroški
in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to
potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v
elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu
dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa
ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik
hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v
sklopu programa e-račun, ki ga podjetje uporablja za svoje
računovodske potrebe.
Pridružujemo si tudi pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.
Popusti
Podjetje si pridružuje pravico do individualne obravnave določenih, stalnih kupcev (praviloma večjih kupcev-ki kupijo večjo količino izdelkov) in jim ponudi ter obračuna višji popust (t.i. Veleprodaja).
Določeni izdelki imajo za določen čas popust, kar je jasno označeno in velja za vse kupce v spletni trgovini in po telefonu.
Podjetje ponuja pri določenih izdelki t.i. količinske popuste in so vidni na strani izdelka (na primer cena v primeru nakupa 1 kosa je 5 EUR , v primeru nakupa 2 kosov pa je cena za kos 4 EUR) . Takšne ugodnosti veljajo za vse kupce preko naše spletne strani.
Naključno se obiskovalcem pojavljajo kode za popust. Koda je unikatna (vidi jo samo obiskovalec) in velja samo določen čas, ki je jasno naveden na obvestilu. Po preteku 300 minut (oz 5 ur, stranka prejme novo kodo v kolikor spet obišče naš spletno stran)
Popusti se obračunajo tudi na akcijske izdelke. Na nakup je možno uveljavit samo eno vrsto popusta. Torej Eno kodo.
6. eRačun
Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:
zmanjšamo porabo papirja,
zmanjšamo porabo črnila in
prevoza.
V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.
Z
oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so
vsi predračuni in računi lahko posredovani tudi v elektronski
obliki.
Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati
obliki, lahko to sporoči naknadno na elektronski naslov
info@minicene.si
7. Multimedijska vsebina
Na spletni trgovini www.minicene.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati z zdravo mero razuma (npr. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko (nikakor ne bistveno, ker bi to pomenilo nepošteno prakso) odstopajo od resničnega stanja izdelkov (kar je v prvi vrsti odvisno od naprave na katerem pregledujete izdelke (izdelek bo na tablici ali pametnem telefonu lahko drugačnega barvnega odtenka kot na osebnem računalniku (ker vsi monitorju pač nimajo enakega spektra barv in niso enakega proizvajalca in tudi fotoaparati s katerimi so fotografije posnete niso vsi enaki in ne dajejo enakih fotografij)
8. Plačilo po povzetju
Blago,
kupljeno preko spletne strani podjetja MINICENE, d.o.o. kupec lahko
plača tudi po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma
dostavljalcu.
Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije
d.o.o., ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od
odpreme.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta
Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo
dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Dodatni
strošek v primeru plačila po povzetju je 1,5 EUR - drugih
dodatnih stroškov,razen dostave ki se obračunajo do 39 EUR nakupa
ni.
9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. odstavek b43.d člena ZvPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 39 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 4,4 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.
Postopek vračila :
Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v original embalaži.
Izpolnite tale obrazec ali pa tale online obrazec na naši strani . V vsakem primeru Vas naprošamo da nas s kratkim emailom obvestite za hitrejše reševanje zahtevka. Hvala
Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
-
če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne
embalaže - (ZVPot, člen 43.č) - to predvsem velja za
kozmetične in druge izdelke ki imajo varnostni pečat !
-
če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in
prilagojen njegovim potrebam
Priložena mora biti kopija originalnega računa.
Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
---------------------
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Zato
Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le
tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino
za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun,
katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku,
ki ga vračate oziroma pošljite po e-mailu na info@minicene.si
Izvensodno reševanje potrošnikih sporov je opisano v točki 20. teh splošnih pogojev
Naše podjetje ni podpisnik kodeksa ravnanja.
PREJELI
STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
1. V primeru vidne poškodbe
paketa-embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali
dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni
dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
10. Garancija za izdelke
Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so po zakonskih določbah podvrženi garanciji na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za takšne izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!
Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
GARANCIJA PRENEHA VELJATI:
okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe.
če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
pri spremembah na izdelku
pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.
pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
Podjetje ne ponuja prostovoljne garancije izven zakonskih okvirjev.
11. Odgovornosti
Podjetje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti, ki bi izvirali iz razloga napačne oz. nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanja navodil za uporabo.
12. Stvarna napaka izdelka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali poslati na naslov spletnega trgovca ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 leti odkar je bila stvar izročena oz. prodana
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva , ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, najpozneje pa v osmih dneh ugoditi potrošnikovi zahtevi
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu zahtevka, če je obstoj napake na blagu sporen.
13. Dostava
Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 15. ure, bomo praviloma na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju R Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o. , ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk,v kolikor bi dostavo lahko izvedli učinkoviteje in hitreje..
Več informacij glede dostave si lahko preberete https://www.minicene.si/stroski-dostave
14. Varnost
Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke na vašo željo tudi izbrišemo. Vse informacije od vas do naše spletni strani potekajo preko varne SSL povezave, kar vam dokazuje tudi https znak pred našo stranjo.
15. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje podatkov o naročilu, aktualni status naročila, pošiljanje e-računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi
podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za
varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer
tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Vaši
osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše
spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in
organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu,
spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih
oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma
zaščititi (ključna je tudi zaščita vsakega posameznika in
njegovega računalnik (slaba gesla, virusi na vašem računalniku ipd
lahko vodijo do razkritja informacije tretjim osebam, na katere pa
podjetje nima vpliva! )
16.
Varstvo otrok
Oglasna
sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno
ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom,
bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti
otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik
ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je
otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali
skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev
ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki
zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati
podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma
skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov
ali storitev, ki so škodljive za otroke.
17.
Pravica do obveščanja
informacija:
imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi,
če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate
vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se
obrnite na info@minicene.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
•
obvestila: po vaši izrecni prijavi na obvestila bosta vaše ime in
vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne
namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob
naročilu lahko prijavite , lahko pa se kadarkoli tudi odjavite na
info@minicene.si
• preklic dovoljenj : dovoljenje za
obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas
opozoriti, da se bo podjetje MINICENE d.o.o. po svojih najboljših
močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o
izdelkih, ki jih trži na spletni strani. Klub temu pa se lahko
njihova zaloga spremeni tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh
podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah
in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane
kupnine ali zamenjave naročenega izdelka za kakovostno enak izdelek.
18. Oglasna elektronska sporočila
Ponudnik
bo uporabnikom pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če se
uporabnik izrecno strinja s tem . Oglasna elektronska sporočila bodo
vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo
označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno
razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in
druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno
določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen
način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila
se ob naročilu lahko izbirno prijavite, lahko pa se kadarkoli
odjavite na info@minicene.si
• željo uporabnika, da ne želi
več prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan v imenu podjetja MINICENE d.o.o. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
19. Piškotki
Ponudnik MINICENE,d.o.o. na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
Minicene, d.o.o. s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran brez osnovnih piškotkov ne deluje pravilno, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.
20. Pritožbe in spori
Ponudnik
spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po
vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit
sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v
primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski
pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova
info@minicene.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo
v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil
kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku
postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo
sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b.
člena ZVPot
Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.
Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.
V skladu z ZAKONOM O IZVENSODNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV (ZIsRPS) vas obveščamo in posredujemo povezavo do spletne aplikacije za reševanje sporov med spletnim trgovcem in potrošnikom.
Aplikacija se načeloma uporabi takrat ko trgovec odklanja sporazumno rešitev morebitnega spora.
Naše podjetje nima zunanjega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.
POVEZAVADO APLIKACIJE EK ZA SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Želimo
Vam obilo prijetnih, ugodnih ter varnih nakupov.
Naslov
podjetja :
MINICENE, spletna trgovina, d.o.o.
Ulica pod
Perkolico 33
2360 Radlje ob Dravi
tel : 070 290 340
e-pošta : info@minicene.si
Davčna
številka : SI51813629 – podjetje je zavezanec za DDV.
Matična
št : 6707726000
Poslovni račun je odprt pri: Delavska Hranilnica d.d. SI56 6100 0000 8791 166
BIC/Swift
koda : HDELSI22
VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne
16.10.2014 pod št. 2014/45747 – sodišče Slovenj Gradec
Podjetje Minicene, d.o.o.je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.
Zadnje vnešene spremembe
15.04.2015 - sprememba naslova podjetja
02.01.2016 - dodana slika davčne nalepke v pogoje poslovanja
10.05.2016 - dodana povezava do spletnega reševanja sporov
20.11.2016 - sprememba pri stroških dostave
17.05.2017 - sprememba pri stroških dostave
16.02.2018 - sprememba pri stroških dostave
01.06.2018 - sprememba sedeža podjetja
11.12.2018 - dodatna uskladitev v skladu z zakonodajo
17.05.2019 - sprememba pri stroških dostave
04.09.2019 - dodatna uskladitev z zakonodajo
01.10.2019 - sprememba pri stroških dostave
03.09.2020 - sprememba pri stroških dostave
21.01.2021 - podjetje je davčni zavezanec - vse cene so z vključenimi davki (torej 22 % DDV)
15.03.2021 - sprememba pri stroških dostave
01.01.2022 - sprememba pri stroških dostave
24.01.2023 - sprememba pri stroških dostave
02.01.2024 - sprememba pri stroških dostave