Menu
Košarica

Naša spletna stran uporablja samo piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine. 

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.minicene.si (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja podjetje Minicene, d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').
Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:
te pogoje poslovanja,
pomoč pri nakupu,
dostava,
našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bomo stranko ustrezno in pravočasno obvestili.
Končna cena izdelka, strošek poštnine ter morebitni drugi stroški so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate:
pišite na e-naslov: info@minicene.si
 
1. Dokončna potrditev naročila
 
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si
 
2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
 
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra vpisa na Ajpes)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo morebitne davke in stroške dostave)
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi oz. službi za stike s kupci.
 
3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
 
Ponudnik in njegov naslov: Minicene, spletna trgovina, d.o.o., Ulica pod Perkolico 33, 2360 Radlje ob Dravi , Slovenija
Elektronski naslov:info@minicene.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
Matična številka: 6707726000
Davčna številka podjetja: 51813629
Vpisan v: VPIS V POSLOVNI REGISTER Ajpes z dne 16.10.2014 pod št. 2014/45747 Okrožno sodišče Slovenj Gradec
4. Postopek nakupa

I. Izbira izdelka
Na spletni stran www.minicene.si izberite izdelek, določite št. želenih izdelkov ter dodajte v košarico s klikom na gumb „V košarico“ in sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite X in izberite druge izdelke ki jih morebiti želite naročiti.
Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo desno zgoraj povezavo Košarica in gumb ''Na blagajno'' in sistem Vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
Na spletni strani www.minicene.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.

Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''X''.
III. Nakupovalna košarica
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1. Podatki računa
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko ter tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.
Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.
Omogoča Vam tudi možnost pošiljanja na drug naslov.
Način dostave ter stroški dostave in pakiranja :
* Stroški dostave in pakiranja se obračunajo ne glede na težo/velikost in so odvisni od višine naročila – dodatna pojasnila spodaj*
1. Nakup od 5 EUR do 28,99 = Poštnina: 3 ali 3,5 EUR odvisno od teže paketa - plačilo po predračunu ali plačilo na Paypal
2. Nakup od 5 EUR do 28,99 EUR - Poštnina 3 ali 3,5 EUR odvisno od teže paketa - plačilo po povzetju (dodatno še 1,5 EUR za dodatne stroške pošte v primeru odkupnine
3. Nakup več kot 29 EUR ===== Brezplačna dostava (dodatno 1,5 EUR za dodatne stroške Pošte v primeru plačila po povzetju. Poleg teh 1,5 €, vam drugih stroškov ni potrebno poravnat. 

Paypal provizija = 0,50 EUR za naročila manjša od 10 EUR izdelkov, 0 EUR nad 10,01 EUR nakupa izdekov-
4. Minimalno možno naročilo na strani je 5 EUR (brez stroškov dostave)
5. Način plačila
Izbirate med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju (dodatni stroški Pošte ki so vidni v košarici in opisani zgoraj) , plačilo po predračunu ali preko sistema Paypal ali plačilo s kriptovalutami 8Bitcon, Litecoin ali Ethereum)
6. Pregled naročila
Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine ter skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

IV. Zaključek naročila
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Naročilo z obveznostjo plačila''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo sprejeto.Zahvaljujemo se vam za naročilo na minicene.si. Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljno obdelavo. št. naročila xxxxxxx
Na e-mail naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa''.

V. Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
VI. Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@minicene.si

5. Cene

Vse cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti (npr. kupec ne more današnjo ceno leta 2018 , pričakovat in uveljavljat leta 2022).
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo z klikom na gumb „naročilo z obveznostjo plačila“ . Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je z gotovino ob prevzemu, po posredovanem predračunu na TRR prodajalca ali preko sistema Paypal.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (natisnjen na papir ali preko e-pošte v obliki pdf) , z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa e-račun, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.
Pridružujemo si tudi pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.
Popusti
Podjetje si pridružuje pravico do individualne obravnave določenih, stalnih kupcev (praviloma večjih kupcev-ki kupijo večjo količino izdelkov) in jim ponudi ter obračuna višji popust (t.i. Veleprodaja).
Določeni izdelki imajo za določen čas popust, kar je jasno označeno in velja za vse kupce v spletni trgovini in po telefonu.
Podjetje ponuja pri določenih izdelki t.i. količinske popuste in so vidni na strani izdelka (na primer cena v primeru nakupa 1 kosa je 5 EUR , v primeru nakupa 2 kosov pa je cena za kos 4 EUR) . Takšne ugodnosti veljajo za vse kupce preko naše spletne strani.
Naključno se obiskovalcem pojavljajo kode za popust. Koda je unikatna (vidi jo samo obiskovalec) in velja samo določen čas, ki je jasno naveden na obvestilu. Po preteku 300 minut (oz 5 ur, stranka prejme novo kodo v kolikor spet obišče naš spletno stran) 
Popusti se obračunajo tudi na akcijske izdelke. Na nakup je možno uveljavit samo eno vrsto popusta. Torej Eno kodo.

6. eRačun

Prednosti elektronskega računa je veliko - tudi za naše okolje:
zmanjšamo porabo papirja,
    zmanjšamo porabo črnila in
    prevoza.
    V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.
    Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni in računi lahko posredovani tudi v elektronski obliki.
    Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati obliki, lahko to sporoči naknadno na elektronski naslov info@minicene.si

    7. Multimedijska vsebina

    Na spletni trgovini www.minicene.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetke izdelkov. Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije in video prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati z zdravo mero razuma (npr. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko (nikakor ne bistveno, ker bi to pomenilo nepošteno prakso) odstopajo od resničnega stanja izdelkov (kar je v prvi vrsti odvisno od naprave na katerem pregledujete izdelke (izdelek bo na tablici ali pametnem telefonu lahko drugačnega barvnega odtenka kot na osebnem računalniku (ker vsi monitorju pač nimajo enakega spektra barv in niso enakega proizvajalca in tudi fotoaparati s katerimi so fotografije posnete niso vsi enaki in ne dajejo enakih fotografij)

    8. Plačilo po povzetju

    Blago, kupljeno preko spletne strani podjetja MINICENE, d.o.o. kupec lahko plača tudi po povzetju pošiljke poštnemu uslužbencu oziroma dostavljalcu.
    Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o. ali GLS Slovenije (po izboru stranke) , ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme.
    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
    Dodatni strošek v primeru plačila po povzetju  je 1,5 EUR - drugih dodatnih stroškov,razen dostave ki se obračunajo do 29 EUR nakupa ni. 

    9. Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga
    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. odstavek b43.d člena ZvPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor ima kupec pravico do brezplačne dostave pri nakupu izdelkov nad 29 EUR in če po vračilu izdelkov ni več upravičen do brezplačne dostave , se kupcu obračuna strošek dostave 3 EUR oz. 3,5 EUR oz. se mu toliko zmanjša vračilo )
    Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

    Postopek vračila :
    Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v original embalaži.
    Izpolnite tale obrazec ali pa tale online obrazec na naši strani . V vsakem primeru Vas naprošamo da nas s kratkim emailom obvestite za hitrejše reševanje zahtevka. Hvala
    Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
    Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
    - če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže - (ZVPot, člen 43.č) - to predvsem velja za kozmetične in druge izdelke ki imajo varnostni pečat ! 
    - če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam
    Priložena mora biti kopija originalnega računa.
    Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
    ---------------------
    Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
    Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
    Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah.  
    Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

    Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
    Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma  pošljite po e-mailu na info@minicene.si

    Izvensodno reševanje potrošnikih sporov je opisano v točki 20. teh splošnih pogojev

    Naše podjetje ni podpisnik kodeksa ravnanja.

    PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
    1. V primeru vidne poškodbe paketa-embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

    10. Garancija za izdelke

    Garancija izdelkov velja za izdelke, ki so po zakonskih določbah podvrženi garanciji na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za takšne izdelke je najmanj 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za potrošni material!
    Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
    GARANCIJA PRENEHA VELJATI:
    okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe.
      če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
      pri spremembah na izdelku
      pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov.
      pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku
      pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
      Podjetje ne ponuja prostovoljne garancije izven zakonskih okvirjev.

      11. Odgovornosti

      Podjetje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti, ki bi izvirali iz razloga napačne oz. nepravilne uporabe izdelka ali neupoštevanja navodil za uporabo.

      12. Stvarna napaka izdelka

      Kdaj je napaka stvarna?
      Kadar:
      artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
      artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

      Koda za popust